Policy brief
Budućnost javnih radiotelevizijskih servisa na Kosovu: Da li će hibridni model finansiranja promijeniti status quo Radiotelevizije Kosovo (RTK)?
Naser Miftari
2017
U fokusu ovog policy briefa-a je pitanje finansiranja, izbora, uslova odbora i rukovodstva, te predloženih metoda povećanja odgovornosti RTK.
U fokusu ovog policy briefa-a je pitanje finansiranja, izbora, uslova odbora i rukovodstva, te predloženih metoda povećanja odgovornosti RTK.
Policy brief
Radiotelevizija Albanija - ka javnim medijskim servisima: Proširenje na online multimediju i remodeliranje odnosa s publikom
Blerjana Bino
2017
U fokusu ovog policy briefa-a je nepredvidivost transformacije RTSH-a (Radiotelevizije Albanija) u javne medijske servise - njenu političku dimenziju i model finansiranja. Policy brief zatim istražuje primjenu multimedijalnih strategija u digitalnom području i remodeliranje odnosa RTSH sa njenom publikom.
U fokusu ovog policy briefa-a je nepredvidivost transformacije RTSH-a (Radiotelevizije Albanija) u javne medijske servise - njenu političku dimenziju i model finansiranja. Policy brief zatim istražuje primjenu multimedijalnih strategija u digitalnom području i remodeliranje odnosa RTSH sa njenom publikom.
Policy brief
U začaranom krugu: Postoji li budućnost za javne radiotelevizijske servise u Bosni i Hercegovini?
Tea Hadžiristić
2017
Rezultati istraživanja, prezentirani u ovoj publikaciji, pokazuju da javni radiotelevizijski servisi u BiH nisu uspjeli da obezbijede održiv model finansiranja, nisu nezavisni od politike, ne ispunjavaju svoje nadležnosti i nisu usvojili nove tehnologije koje su od presudne važnosti za njihovu kontinuiranu relevantnost i opstanak.
Rezultati istraživanja, prezentirani u ovoj publikaciji, pokazuju da javni radiotelevizijski servisi u BiH nisu uspjeli da obezbijede održiv model finansiranja, nisu nezavisni od politike, ne ispunjavaju svoje nadležnosti i nisu usvojili nove tehnologije koje su od presudne važnosti za njihovu kontinuiranu relevantnost i opstanak.
Policy brief
Participativni model za javne medije u Makedoniji: Oživljavanje ideje
Snezana Trpevska
, Igor Micevski
2017
Jedan od glavnih razloga za neuspješnu transformaciju javnih radiotelevizijskih servisa u Makedoniji je politički paralelizam celokupnog medijskog sistema: jake i izdržljive veze između političkih partija i medija.
Jedan od glavnih razloga za neuspješnu transformaciju javnih radiotelevizijskih servisa u Makedoniji je politički paralelizam celokupnog medijskog sistema: jake i izdržljive veze između političkih partija i medija.
Policy brief
Skrb o skrbnicima: analiza politika neformalne njege u Bosni i Hercegovini
2016
Osobe koje pružaju neformalnu njegu nisu prepoznate u sistemu dugoročne njege u Bosni i Hercegovini (BiH). Postojeće mjere iz domena dugoročne njege su primarno usmjerene na osobe kojima je potrebna njega, pri čemu su potrebe neformalnih njegovatelja skoro u potpunosti zanemarene.
Osobe koje pružaju neformalnu njegu nisu prepoznate u sistemu dugoročne njege u Bosni i Hercegovini (BiH). Postojeće mjere iz domena dugoročne njege su primarno usmjerene na osobe kojima je potrebna njega, pri čemu su potrebe neformalnih njegovatelja skoro u potpunosti zanemarene.
Policy brief
Razvoj proaktivne transparentnosti u Bosni i Hercegovini: Ključni faktori (ne)uspjeha
2016
Rezultati istraživanja, prezentirani u ovoj publikaciji, pokazuju da je većina institucija na web stranicama ne objavljuje relevatne informacije o svom radu, a ne postoje ni adekvatne javne politike niti institucionalna spremnost za primjenu principa proaktivnog objavljivanja informacija.
Rezultati istraživanja, prezentirani u ovoj publikaciji, pokazuju da je većina institucija na web stranicama ne objavljuje relevatne informacije o svom radu, a ne postoje ni adekvatne javne politike niti institucionalna spremnost za primjenu principa proaktivnog objavljivanja informacija.
Policy brief
Antidiskriminacijske mjere bez mjerenja: prikupljanje podataka o diskriminaciji u BiH
2016
Ni sedam godina nakon usvajanja Zakona o zabrani diskriminacije Bosna i Hercegovina nema funkcionalan sistem za prikupljanje podataka o diskriminaciji.
Ni sedam godina nakon usvajanja Zakona o zabrani diskriminacije Bosna i Hercegovina nema funkcionalan sistem za prikupljanje podataka o diskriminaciji.
Policy brief
Aktivne politike zapošljavanja u Bosni i Hercegovini: Od izravnog zapošljavanja ka osnaživanju zapošljivosti nezaposlenih osoba
2016
Aktivne politike zapošljavanja u Bosni i Hercegovini su nedovoljno razvijene, a njihova efektivnost na tržištu rada je upitna. Policy brief Aktivne politike zapošljavanja u Bosni i Hercegovini: Od izravnog zapošljavanja ka osnaživanju zapošljivosti nezaposlenih osoba predstavlja međunarodne trendove u domenu aktivacijskih politika.
Aktivne politike zapošljavanja u Bosni i Hercegovini su nedovoljno razvijene, a njihova efektivnost na tržištu rada je upitna. Policy brief Aktivne politike zapošljavanja u Bosni i Hercegovini: Od izravnog zapošljavanja ka osnaživanju zapošljivosti nezaposlenih osoba predstavlja međunarodne trendove u domenu aktivacijskih politika.
Policy brief
Monitoring javnih nabavki u Bosni i Hercegovini: glavni akteri, prilike i prepreke
Monitoring javnih nabavki u Bosni i Hercegovini: glavni akteri, prilike i prepreke
, Tea Hadžiristić
2016
Ekonomski i društveni značaj javnih nabavki, ali i rizik od korupcije, čine monitoring javnih nabavki naročito važnim. Međutim, sistem monitoringa javnih nabavki u Bosni i Hercegovini tek je djelimično razvijen.
Ekonomski i društveni značaj javnih nabavki, ali i rizik od korupcije, čine monitoring javnih nabavki naročito važnim. Međutim, sistem monitoringa javnih nabavki u Bosni i Hercegovini tek je djelimično razvijen.
Policy brief
Interne procedure zaštite od diskriminacije
Mario Reljanović
2016
U Nacrtu zakona o izmjenama i dopunama Zakona o zabrani diskriminacije, predložena je odredba kojom se uvode interne procedure zaštite kao jedan od mehanizama za zaštitu od diskriminacije.
U Nacrtu zakona o izmjenama i dopunama Zakona o zabrani diskriminacije, predložena je odredba kojom se uvode interne procedure zaštite kao jedan od mehanizama za zaštitu od diskriminacije.