Zhidas Daskalovski

Biografija
Zhidas Daskalovski doktorirao je na Odsjeku za političke nauke, na Central European University (CEU). Objavio je brojne naučne radove o politici u regiji Jugoistočne Evrope, a osim toga je i ko-autor nekoliko knjiga, među kojima su: Understanding the War in Kosovo (Frank Cass: London, 2003) i Ten Years after the Ohrid Framework Agreement: Lessons (to be) Learned from the Macedonian Experience, (CRPM i Friedrich Ebert Stiftung: Skoplje 2012). Profesor je političkih nauka i jedan od najistaknutijih političkih naučnika u Makedoniji, te direktor Škole javnih politika (Majka Tereza) koju finansira Vijeće Evrope. Dr. Daskalovski je 2008. godine proglašen Mladim naučnikom godine od strane Makedonske akademije nauka, a osim toga jedan je od nosioca priznanja Istaknute osobe Bitole koje dodjeljuje Univerzitet Kliment Ohridski i dobitnik brojnih uglednih istraživačkih stipendija uključujući Lord Dahrendorf stipendiju na St. Antony’s College na Oxford University, stipendiju School of Slavonic and East European Studies Macedonian Studies i stipendiju Social Science Research Council/Ethnobarometer na University of North Caroline. Autor je makedonskih nacionalnih izvještaja za Freedom House/Nations in Transit, Open Budget Index, Global Integrity Report, Bertelsmann Transformation Index, UNDP People Centred Analysis, UN Human Development Report. Njegova ekspertiza posebno je istaknuta u područjima analize javnih politika općenito, naročito decentralizacije, demokratizacije, etničkih i multikulturalnih pitanja. U području istraživanja javnih politika Dr. Daskalovski je radio za niz organizacija, među kojima su: Center for Research and Policy Making, War Torn Societies Project (WSP), Local Government Initiative, United Nations Department of Economic and Social Affairs (UNDESA) i European Stability Initiative. Bio je glavni savjetnik lidera Nove demokratije Imera Selmani, tokom predsjedničkih i lokalnih izbora 2009. godine. Zhidas Daskalovski je angažovan na slijedećim projektima i publikacijama Analitike: